Pages

Monday, July 16, 2012

Kisah Hati


Kadang-kadang ada orang mengadu kat gua. Minta nasihat gua sebab gua ni sememangnya azali lagi pandai beri nasihat dekat orang. Percaya? Gua pun tak percaya gua boleh nasihat orang.

Kawan gua ni bukan apa. Lembut hati sikit orangnya. Muka dah la inesen abis kalaulah pergi mencuri kat kedai Pak Abu pun orang tak percaya dia gi mencuri. Sampai tahap tu inesen dia. Jadi berbekalkan muka inesen die tu, dia pun meminta nasihat gua pasal kisah cinta dia. Gua kata. "Wadehek". Muka cintan la sangat gua. Tapi gua tetap mendengar cerita beliau atas semangat Pengakap gua. Apa kaitan dengan pengakap pun gua pun tak tahu.





Tahniah kalau korang baca sampai sini.
Sebenarnya gua nak bagitahu pasal gua boleh bagi nasihat kat kawan gua je. Harhar.









2 comments:

komen tak perlu pusing-pusing, nanti pening.