Pages

Saturday, December 24, 2011

Penghujung Tahun, Ragam dan Memori

Senyum.

Duga langkah terhenti pasti bila destinasi menjadi tentu

Sedar mahupun tidak, lagi beberapa ketika akan mulalah tahun baru.
Tahun 2012.
Pelbagai memori yang tercipta, yang manis, yang pahit, dan tak kurang juga bercampur keduanya..
Eh!? Bagaimana pula macam itu Jaded?
Apa saja boleh terjadi kan, hurmm.

Aku tak nak cerita panjang-panjang, tapi cukup lah yang aku tahu,
aku mahu tinggalkan tahun 2011 ini secepatnya.
Terlampau banyak derita dan kepedihan bagi aku..haha (eh,boleh gelak pulak?)

Anyway, aku rasa its better for me to move on, again..
Till next time,
Sayonara.


Manusia yang pelbagai ragam.
Yang tak mengerti bahawa hati ini rapuh.
Yang merentap hati ini menjadi debu-debu halus.

Aku doakan kau bahagia selalu.
P/S: Bukankah doa orang yang teraniaya dimakbulkan Tuhan..haha

0 kata dari kepala yang berpusing-pusing:

Post a Comment

komen tak perlu pusing-pusing, nanti pening.