Pages

Monday, February 6, 2012

cerita tanpa nama tanpa rasa

assalamualaikum,

buang masa....
buang masa....
buang masa....

kebelakangan ini aku banyak menulis benda yang mengarut dan menjengkelkan..
terasa malas mahu menulis sesuatu yang serius..
apatah lagi ingin menceritakan kehidupan peribadi..
macam mendedahkan diri berbogel di depan orang ramai..
apakan daya..
ini blog aku yang aku punya..
yang mendengar tanpa ada rasa jemu..
kerana..
pembaca setianya hanyalah
aku..
apa??
ada pembaca setia di luar sana?
aku musykil juga.

keputusan yang kita ambil dalam kehidupan kita seharian,
yang kita rasakan adalah terbaik,
tapi sebaliknya,
mengundang rasa tidak senang pada sekeliling,
apa perlu aku kira?
biarkan walaupun merobek hati,
atau menjengah walau memakan diri..
apakah perasaan ini?
haish!!

0 kata dari kepala yang berpusing-pusing:

Post a Comment

komen tak perlu pusing-pusing, nanti pening.